Новороздільський ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 ім. А. Гергерта

Вхід

     

Зараз на сайті

На сайті 27 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Користувачі
19
Статті
437
Веб-посилання
23
Перегляди статей
2002480

 

Ласкаво просимо на сайт

Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 імені А. Гергерта

 

 

            Зміст діяльності психологічної служби

    Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ст.ім. А.Гергерта

   Психологічна служба є частиною системи освіти, тому її основні завдання і функції виходять з місії системи освіти, задекларованих у статті 6 Закону України «Про освіту», принципів гуманістичного характеру освіти, пріоритету загальнолюдських духовних цінностей, життя та здоров’я людини, свободи розвитку особистості та адаптивності системи освіти до рівня і особливостей розвитку особистості. Відповідно, місія психологічної служби полягає у забезпеченні розвиваючого характеру освіти, тобто психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань навчання та розвитку.

         Основні завдання психологічної служби у 2022-2023 н.р.:

-Проведення психологічного супроводу освітнього процесу в умовах воєнного стану. Здійснення психологічної допомоги у кризових ситуаціях.

-Забезпечення психоемоційної підтримки учасників освітнього процесу з урахуванням ситуації в країні в цілому. Адаптація учасників освітнього процесу до кризових ситуацій.

-Робота з профілактики психотравм у дітей та формування психосоціальної стійкості, робота з профілактики стресів та ПСТР внаслідок воєнної агресії російської федерації. Психологічна допомога внутрішньо переміщеним дітям та тим,що проживають за кордоном.

-Забезпечення психологічного супроводу захисту прав дітей, в тому числі прав на прояв і повноцінний розвиток свого потенціалу, незалежно від індивідуально-психологічних особливостей, інтересів та схильностей, рівня розвитку вцілому.

-Сприяння формуванню у здобувачів освіти мотивації до навчання.

-Формування морально-духовних цінностей учнів.

-Сприяння захисту честі і гідності учнів та допомога кожному учневі у соціалізації й адаптації до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей.

-Сприяння формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику. Сприяння формуванню навичок здорового способу життя, готовності до самореалізації та свідомого ставлення до власного здоров’я.

-Робота з учнями перших класів з метою надання допомоги під час адаптації до навчання в школі .

-Робота з учнями з метою надання допомоги під час адаптації до середньої школи (5-і класи).

-Формування соціально-комунікативної компетенції обдарованих дітей.

-Робота з учнями з ООП.

-Забезпечення психологічного супроводу учнів, які мають девіантну та делінквентну поведінку та профілактика правопорушень, злочинності.

- Сприяння попередженню будь-яких видів і форм насильства, булінгу (цькування), злочинності серед здобувачів освіти.

-Профілактична та просвітницька робота з метою попередження залежності підлітків (вживання наркотичних, психоактивних речовин, алкоголю, тютюнопаління) та самоушкоджуючої поведінки.

- Сприяння професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності. Допомога учням у визначенні професійних нахилів та інтересів.

- Сприяння підвищенню рівня знань учасників освітнього процесу з питань медіаграмотності, медіазахисту та цифрової гігієни.

-Сприяння формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами.

- Підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу: консультативна та просвітницька робота з вчителями, батьками, учнями.

-Психологічний супровід діяльності педагогічного колективу. Сприяння попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників.